一の專業模型社 Only One Hobby Shop. 成立於2007年11月. 我們本身是一羣終極模型發燒友,絕對明白那種希望擁有一隻只屬於自己的模型的心態,所以成立此模型社,幫各位製作和改裝獨一無二的模型!令大家可以夢想成真!! 同時亦希望任何階層的人都可以接觸到模型和感受箇中的樂趣!! 記着: 「模型是無限的!!」歡迎大家瀏覽給予意見或致電查詢

2011年9月9日星期五

開模型鋪的辛酸血淚

以下是一位朋友, Winson兄開模型鋪的親身經歷
當中的辛酸血淚實不足為外人道
小弟感同身受. 請各位細想一下他的努力跟他的回報成正比嗎?

"我都6月份執左,邊間就唔講啦~知道就知道~
我都係近期執左先出返POST,免得出張成品相都有代工廣告之嫌~


根本唔洗咩經濟唔經濟~
可以同你講笨大野完全無錢搵的
你地普通玩家包括我開之前以為食水好深,好賣炒貴幾十就覺得鋪頭奸商
環頭環尾有的鋪差廿三十就話人貴,淨睇唔幫襯


但可以同你講,二百蚊樓下笨大模型計,旺角姑住一樓個價減八至十蚊,就係一般鋪頭入貨價~
當然我相信阿姑因為食大量,所以唔同批價~
利潤少就故之然,最可怕係就入一打咁計,你一定要全部賣晒先有錢落袋,有一隻賣唔出都係蝕!


早三幾年都話國內野平,家下人仔升到喊,日元貴到死~
o的客明白o的野貴得有道理,但公司出糧唔會多左
只會買少左,本來薄利就靠多銷,咁唔多銷可唔可以加價?
o的野本身來貨都加到暈,邊到鋪仔加丫,加左等於無人買


咁補品,油呀,壽屋呀,軍事野,民用比例呀,首辦之類呢?
補品絕對好睇唔好食,其實真係入一次貨可以賣好耐,
仲要有時好靠風潮,呢期有人吹好用,可以改邊隻邊隻就即刻斷市,你下個月返就無人理
油還算可以,但唔好以為消耗品一定好賣~你覺得十個買模型o既人有無半個人係噴油丫?
其他模型計都一樣,十盒笨大高達未必一盒其他牌子


而近年又鬼咁興開倉,大家開倉買得開心之餘,個市價亦拉低晒,
而且因為大家會好記得個價係呢個位,會好深刻咁認為[呢隻野唔值錢]
要等好耐好耐先肯接受高返o既價格
我有一次好痛o既經驗,新安洲電鍍版,入貨我唔記得實際幾多~
但我好記得瑞記派貨之後o個個星期四係海運搞展銷,平過批一舊水!


你再睇下情報區同吹水室有幾多個POST同RE話家下o的野太貴等佢跌先入
幾多個師兄話,反正一個星期要出旺角行個圈先安樂.反正出面平十蚊不如唔好咁急玩,
什至話出面多幾盒揀,情願出面貴少少都好過環頭環尾鋪有時盒殘~
盒殘係專屈我地食架~


呢o的好正常,我一執左之後做返消費者我一樣用返呢個模式行動
人之常情
所以o的鋪執亦係必然結果
直到個餅分得平均,自然會定~到好做時又會多人做,然後又一場執笠潮~
係咁架喎~"

原文出處: http://www.hkml.net/forum.htm

沒有留言:

發佈留言